اخبارخبر ویژه
موضوعات داغ

پیگیری ساخت مترو پرند

برگزاری جلسه پیگیری ساخت مترو پرند در سالن اجتماعات شرکت عمران

ساخت مترو پرند به کجا رسید

روز پنج شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹، جلسه ای با حضور دکتر حسن نوروزی نماینده مجلس، دکتر ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم، مهندس نظری بخشدار شهرستان رباط کریم، دکتر وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند، اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند، مهندس عرب شهردار شهر جدید پرند، اعضای شورای شهر و مدیران و مسئولین مربوطه در خصوص بررسی و پیگیری ایستگاه مترو شهر جدید پرند در سالن اجتماعات شرکت عمران برگزار شد.

در این جلسه با تشریح عملیات انجام شده تا کنون در خصوص مترو بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه ساخت مترو پرند و پیگیری های مستمر تاکید شد.

شایان ذکر است کلیه دستگاه های اجرایی باید پشتیبانی لازم را جهت تامین منابع مالی از جمله برق مترو، تا حصول نتیجه انجام دهند.

مهندس علی کرد رستمی مدیر پروژه خط متروی تهران پرند نیز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت مترو پرند را ارائه داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و حمایت کلیه مسئولان، به زودی شاهد افتتاح مترو پرند باشیم.

دراین جلسه ضمن بازدید از ایستگاه متروی پرند، مقرر شد هر هفته روند اجرایی متروی تهران پرند با حضور کلیه مسئولان به صورت عملیاتی مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان اعضای حاضر در جلسه به صورت میدانی از محل و اجرای پروژه بازدید نمودند. در این بازدید کارشناسان مربوطه گزارش های پروژه را به تفکیک به بازدیدکننده ها ارائه نمودند.

همچنین بخوانید

بررسی روند احداث مترو شهر پرند

روند ساخت متروی خط تهران پرند را دنبال می کنیم

دکتر ملکشاهی فرماندار رباط کریم در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای تسریع در راه اندازی مترو، بیان داشت: همه ما مسئولان به خوبی به اهمیت تکمیل مترو و این مطالبه جدی شهروندان عزیز پرند واقف هستیم و به طور جدی و عملیاتی روند ساخت مترو پرند را دنبال می کنیم.

تصاویر بازدید از روند ساخت مترو پرند

 

 

برای دریافت مطالب جدید و ارتباط با ما در کانال تلگرام  و پیج اینستاگرام پرند سلام عضو شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا