اخبارخبر ویژه
موضوعات داغ

آخرین وضعیت ایستگاه مترو پرند

بررسی و پیگیری موانع و مشکلات ایستگاه مترو پرند

بررسی و پیگیری موانع و مشکلات ایستگاه مترو پرند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت‌ عمران شهر جدید پرند، جلسه ای با حضور دکتر حسن نوروزی نماینده مجلس، حجت الاسلام پاشاکی امام جمعه شهر پرند، دکتر ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم، دکتر وطن خواهی مدیر عامل و مهندس صمیمی فر عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند، مهندس عرب شهردار و اعضای شورای شهر شهر جدید پرند، مهندس کردرستمی مجری طرح و مهندس سیاه سرانی مدیر پروژه و مدیران و مسئولین مربوطه در خصوص بررسی و پیگیری موانع و مشکلات ایستگاه مترو شهر جدید پرند در سالن اجتماعات شهرداری پرند برگزار شد.

ایستگاه مترو پرند

 

 

در این جلسه دکتر نوروزی و دکتر ملکشاهی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و مدیران مربوطه خواستار ارائه گزارش از مدیران مربوطه و تسریع در انجام امور شدند.

همچنین بخوانید

مهندس کرد رستمی مجری طرح و مهندس سیاه سرانی مدیر پروژه ایستگاه شاهد تا ایستگاه پرند گزارشات لازم در خصوص بررسی موانع و مشکلات و تسریع در انجام امور را ارائه دادند.

شایان ذکر است مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند زمینی به متراژ حدودا ۵۰ هکتار را به این پروژه واگذار کرده است.

همچنین مقرر گردید در هفته پیش رو اقدامات و جلسات لازم در خصوص تامین برق مترو با مدیرعامل برق منطقه ای انجام شود.

در پایان جلسه اعضای حاضر به صورت میدانی از محل و اجرای پروژه بازدید نمودند. در این بازدید کارشناسان مربوطه گزارش های پروژه را به تفکیک به بازدیدکننده ها ارائه نمودند و تاکید شد جلسات در خصوص موضوع مترو به صورت هفتگی برگزار شود و مدیران مربوطه هر هفته گزارشات لازم را ارائه دهند.

برای دریافت مطالب جدید و ارتباط با ما در کانال تلگرام  و پیج اینستاگرام پرند سلام عضو شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا